Telefonsamtal

Blev utlåst, vattenpump gick sönder,fick strunta i våran resa, G-mormor på sjukhus och jag och Mika är genomförkylda ja man kan egentligen undra hur mkt som kan hända på 2 veckor när man självklart är själv! Känner att jag bara skriver negativt nu för tiden men just nu är jag nog nere i en liten svacka ser än så länge inget ljus i tunneln förutom att Johannes faktiskt kommer hem på torsdag, åhh vvad jag ska krama honom hela helgen jag ska hänga honom i benet nu i 2 veckor, han kommer få bryta bort mig sen när han ska åka igen :).. Nemen det ska bli något oförklarligt skönt!! 

Blev så lycklig innan när mobilen ringde såg att det var ett nummer som började på 0034, förstod med en gång att det var min Fia. Blev så lycklig av att höra hennes röst hon har verkligen en förmoga att göra mig på gott humör man står där och ler under hela telefonsamtalet :D Saknar henne så mkt, hade verkligen behövt henne nu men är ändå så glad för att hon har hittat något som hon verkligen trivs med och tycker är roligt. Det är ju verkligen en livserfarenhet hon får. Sedan när hon är klar med det så kommer hon ju hem till mig igen :D Har ju varit ifrån henne nu i 4 månader tror jag det är, har aldrig hänt under alla dessa år vi känt varandra. Men vi har ju många år framöver att ta vara med varandra! ♥

Ja min dag är nog inget att skriva här om för då hade inlägget blivit helt tomt :), har bara varit en mamma och Mika dag alltså bara en massa mys och tv-tittande. Vill ju helst inte ta ut henne för mkt när hon är så förkyld annars hade man kanske kunnat besöka Mikas Gudmor lite men det fick vänta.
Ska återgå till tvn, idag väntar fortsättning av Paradise Hotel man är ju totalt fast i denna Meningslösa serier :) tror jag låg uppe till 2 i natt och tittade på avsnitten jag missat så nu är man med igen :)..



GodKVäll Gott Folk //Saaandraaaa


Kommentarer
Postat av: Sussi

Sv: Ja, får hon macka och så med så håller hon sig =)

2010-01-12 @ 21:34:54
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Saaandraaaa

Okeey lite nyfiken bara roligt och veta hur andra gör :D

2010-01-13 @ 11:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0