Tufft att man "Måste" vara självständig..

♥Precis vaknat av lilla Mikas små rörelse eller man har väl legat vaken och försökt hålla ut det en stund men nu märkte man på hennes rörelse att det var dags för mat. Då blir hon alltid överrörlig i sömnen och vänder sida hela tiden. Men nu efter lite mat är hon såå nöjd igen och sitter och sparka i babysittern. Ibland får hon sådan fart på den där så att hon förflytta sig över hela köket :) väldigt roligt att se :)..

Jahaa igår blev det ingen hemresa för min del ändå om nyckeln kom i posten, eller pappa körde ner mig med alla grejer men när jag sedan ska ta lite vatten ur kranen märker jag att det bara droppar lite grann. Då har alla rören till brunnen fryst så där var det stopp! Så nu fick pappa sätta element ute i förrådet så att det tina och för min del var det bara att följa med tillbaka till Kalmar igen. Man är ju lite smått beroende av vatten på alla vis. Självklart hade jag ju inget vatten med mig till Mika eftersom vi bara skulle åka från punkt A till punkt B, så hon började ju gallskrika på vägen tillbaka så fick stanna hos en vän till mamma och mata henne innan vi kunde köra vidare. Jag förstår inte varför allt ska hända mig ? Jag försöker tänka positivt men när det händer saker om och om igen så tröttna jag till slut. Händer alltid saker varenda gång Johannes är i väg! När Johannes åker försöker jag alltid tänka att detta ska gå bra och jag ska fördriva tiden i den mån det går men sen händer det något och man har svårt att se att det egentligen inte är så lång tid kvar tills han kommer igen. Men ibland räcker det med 2 veckor för att man ska hinna bryta ihop gång på gång. Det är tufft när man MÅSTE vara självständig.

Jahaa vad ska man hitta på idag för något?. Nu har jag inte någon vagn med mig , annars kunde man åkt in till staden och försökt leta upp lite bodys och strumpor till tösen min. Kanske kan internet shoppa lite de brukar inte vara så svårt:) Tycker det börjar bli lite för kort i armarna, växer ju såå fort! Har försökt få tag i BVC för en tid att väga henne men det är ingen där få väl försöka idag igen.♥


Här är hon bara 2 veckor knappt men den store Nallen hon fått ♥

     
Fick träffa en pojkbebis igår iaf :)..  Såhär ser hon ut vid 4 månader :)

Ha Det bra ///Saaandraaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0