Äntligen!!

Äntligen fungerar vårt internet igen, vet i tusan vad det har varit för fel men har väl förmodligen varit något med telenors nät för har varit likadant med mobilerna man har inte haft någon sändning här ute på landet! men nu hardet kommit signaler ut hit också:D SKÖNT för ha faktiskt saknat att skriva av mig ett par rader, fast vet inte om jag hunnit skriva så mkt de senaste veckorna iaf har kännt mig så splittrad man ska vara på 100 när man är på jobbet samtidigt som man ska vara en bra och pigg mamma när man kommer hem och det är inte det lättaste de ska gudarna veta! har varit så trött nu senaste tiden så man har fått kämpa för att kunna känna att man orka med allt!! Längta redan tills jag få bli ledig igen som bara är 1 vecka till! Då har man redan jobbat i 6 veckor fast tycker det har känts som en evighet faktiskt!! Inte kul att behöva känna så men är väl för det varit så fint väder nu då vill man ju bara umgås med sin familj men vi ha fått passa på dagarna när jag varit ledig o.sv. så lite badande har det allt blivit:) Men här är en som är en riktig badkruka, doppade mig när vi var på Öland över midsommar men sen har jag varit lite feg t.om. Mika bryr sig inte alls om vattentemperaturen hon bara älskar att vara i vattnet plus att äta en massa sand :) men allt ska ju smakas pÅ:)

Det går så snabbt med henne nu hon reser sig upp själv lite titt som tätt plus att det bara blommar upp nya tänder,nu har hon 2 framtänder pågång så munnen fulls snart med de små vita riskorna:) hon är fortfarande en mycket snäll och glad unge men det märks att hon blir påverkad av värmen för är lite oroligt om kvällarna när hon ska sova för det är ju så fruktansvärt varmt i huset! så blir sovande ändas iklädd blöja :)

Tänkte inte jag skulle skriva så mycket ikväll för klockan börjar ju snart närma sig tolvslaget och man ska upp tidigt i morgon vet inte hur ja ska hinna allt i morgon men det får väl lösa sig i den mån det går! Ska ju iväg till GBG med Sara och Gustav i helgen så har lite som behövs packas i morgon Stress Stress...
Ha satt in lite bilder på FB från den senaste tiden men får väl ta lite här också på min lille sockertopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0