- hej och hå

Sitter man och klagar på att det inte kommer någon värme så idag när äntligen det kom lite sol så har jag tillbringat dagen med att städa och tvätta vadå hemmafru? meen det var ett måste tråkigt nog! men nu är min lilla röda stuga ren plus att tvättkorgen är tom och ha t.om. hunnit åka och hälsa på Sara och kika på hennes lilla valp Dexter säger bara det var kärlek vid första ögonkastet :) Man smälter ju som smör i solen när man tittar i dom där små valp ögonen Jööössses!!


Det var absolut inte sista gången han såg mig :)

Nu sitter man här med ansiktsmask, tog mig en liten rengörning av mig själv också när Mika hade somnat.. Skönt att få ta hand om sig själv lite ibland också så nu känner man sig fräsch igen! Så nu lär man sova gott inatt som man har hållt igång hela dagen! I morse fick ju Mika för sig att hon skulle vakna vid 5-6 tiden men efter lite välling och tittande på the voice så slocknade vid båda igen och sov till 9, det är tur att det bor en latmask i min dotter också! Kommer verkligen sakna att ligga och mysa med Mika såå på morgonen nu när man börjar jobba igen kommer ju inte vilja gå hemifrån men förhoppningsvis så rinner veckorna på snabbt så man kan gå på semester :)



Min lillle latmask :)

nee nu ska jag tvätta av det här innan man förbli blååå i ansiktet! NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0