- ombytta roller

har precis försökt dricka en kopp med grönt te med en massa honung i för har hux flux fått SKIT ont i halsen, var det nu kom ifrån?!? Får verkligen hoppas att man inte börjar bli sjuk nu det orkaa jag inte med! hade jag orkat hade jag satt mig bilen och åkt och köpt några starka halstabletter men neeej den arbetande kvinnan är totalt slutkörd :D Stoppade i mig en massa halstabletter som Johannes hade med sig hem från sjön, tills jag upptäckte att bästföre datumet var : feb 09 så nu lär jag väl inte bara ha ont i halsen utan också snart ont i magen!! PUHU vad det är synd om mig idag!! Det är tur att jag och Johannes ha bytt rutiner i vårt liv, innan var det alltid han som kom hem från sjön och var helt slut och kunde somna på soffan kväll efter kväll.. helt plöstligt är det nu jag som ligger där och knappt kan hålla ögonen öppna vid tvn.. Plus att det nu är han som hänger tvätt, viker tvätt,städar,lagar mat, ta upp Mika,lägger Mika osv:) Snacka om att jag är imponerad, detta är 2000-talet det:) Nu är det kvinnan som kommer hem efter en hård arbetsdag och lägger upp benen på soffan och väntar på att bli serverad hahha Njaa kanske inte riktigt såå går det väl inte till här hemma men det är så roligt att se vilken kontakt pappa och dotter redan fått efter sådan kort tid hon känner sig redan så trygg i hans tillvaro! Hon är verkligen duktig på att anpassa sig efter olika situationer, han har ju trots allt varit borta en del och det tycker man ju skulle ställa till det lite men just nu går det ju verkligen över förväntan! fick verkligen bevis på det igår kväll när vi skulle lägga oss trodde jag skulle få lägga mig tidigt för engångsskull men då vaknar ju den lillaa och är hyperpigg, tror vi höll på säkert en timme med att få henne att sova mellan oss men inget gick! sen lägger Johannes henne på hans arm och det dröjer inte många minuter tills hon sover som en stock! Pappa och dotter är verkligen något speciellt det kan man inte säga något annat om♥

Gav oss iväg till wamöparken idag på dan efter jag hade slutat jobba, var ju trotsallt lite sol ute så man få passa på! Åkte in och köpte lite mat på subway och åkte ut där och satte oss och bara mös!! Självklart tittade vi på det lilla minizooet dom ha där, Mika blir ju så glad när hon ser en massa djur :)  Likadant med våra djur här hemma som hon snart ha slitit bort pälsen på, sen när dom går iväg börjar hon storböla :) Ja hennes vilja är det absolut inget fel på!





Ska se om jag kan få lägga mig på kudden snart hade behövt vara lite utvilad ska ju på min brors student på onsdag och jag har ännu inte köpt något verken i present eller att hänga över förvånade?:D Jag är då alltid ute i god tid med det mesta IRONI ! så känner att ja ha lite att ta tag i plus att man ha en arbetsdag till 12 i morgon :) Ha det bra gott folk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0