- Skånee helg

Heej alla mina vänner och dom jag inte känner :D Här sitter jag och är lite allmänt trött efter helgens bravader, begav ju mig ner till Skåne i torsdags så åkte Johannes med tåget ner där istället så vi kunde få några dagar hos farmor och farfar man hinner ju inte åka ner där allt för ofta så kände att det var dags nu! kan ju säga att svetten praktiskt taget rann om mig eefter att jag hade packat in barn och hund och alla väskor o.sv.i bilen det är inte lätt att tänka på allt som ska med när man åker iväg några dagar ser ju ut som man ska vara i väg i flera månader.. men starka självständiga Sandra löste detta också så iväg kom vi iaf fick stanna två gånger bara och försöka fixa ett solskydd med hjälp av kläder för har ju glömt solskydden i min fars bil så stackars lille Mikis fick ju sitta och kisa såå man fick använda sig av det man hade :) Har iaf haft en jätte trevlig helg i skåne bara umgåtts med alla och ätit gott, är så när Mika har en farfar som praktiskt taget lagar Kock mat så man blir ordentligt bortskämd :) I lördags på förmiddagen så åkte faktiskt min lilla familj och jag i väg till skånesdjurpark, Mika och jag låg väl ungefär på samma nivå:) hon satt där och pekade i vagnen (som är hennes stora grej nU) och gjorde sina små ljud ifrån sig :) och jag sprang och runt och pekade på alla djuren, medans Johannes fick stå och skämmas vid vagnen :) mysigt var det iaf!!

 

Pappa och dotter gosa med djuren <3

såå rolig min sambo är han har deckat i soffan han var såå tvungen att sitta uppe och se en film men tyckte det blev väldigt tyst så nu ligger han och snozaa istället:) men det räcker gott och väl för mig är bara glad att han är här i min närhet ju! Det är det som stör mig så mycket att jag måste bege mig till jobbet i morgon för 1a gången på väldigt länge när mina älsklingar är här hemma men man kan ju trots allt inte få allt här i världen! såå det är bara att kämpa på snart har jag ju trots allt semester så vi få njuta då istället! så tänkte begee mig till sängs alldeles strax så man känner sig lite utvilad i morgon, hade nog såå rätt att Mika var i en period för ett tag sen när hon var så bråkig varenda gång hon skulle sova, nu helt plöstligt så har hon i flera dagar somnat direkt efter hon har ätit välling vid ca 20-21 tiden och sen för det mesta sovit fram till 07-08 tiden hon är ju en ängla unge:)



när hon sover :)<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0