- tandisar

SÅÅÅ hektiskt livet kan vara ibland tycker det är saker varenda dag nu, hinner inte riktigt med kanske det som gör att man är lite allmänt förvirrad? huvudet hänger inte riktigt med i tempot och känner det även i ögonlocken som knappt vill hålla sig uppe.. borde verkligen lägga mig i tid ikväll har inte blivit så mkt av det nu den senaste tiden Fiaa har ju varit här och umgåtts med mig så då blir det ju att man sitter uppe ett tag och pratar om allt mellan himmel och jord eller bara ligger i varsin sida av soffan och tittar på den 4-kantiga burken..Ibland känner man ju för att sitta uppe en stund efter Mika har somnat så man hinner varva ner lite innan man somnar.. Mika är ju verkligen som en duracell kanin så fort hon har öppnat ögonen på morgonen såå är det full fart tills hon sover middag sen börjar det om igen:) att sitta i knät några minuter är bara att glömma! Här ska det röjas och rivas och bara upptäcka allt som bara går att få tag i !! Det är ju inte konstigt att hon sover så gott om nätterna så mycket energi som hon förbrukar under en dag, men det ska man ju vara evigt tacksam för.. Hade man blivit störd på nätterna så hade man nog aldrig orkat med att hålla det tempot som man gör på dagarna.. trött småbarnsförälder jaa det är jag nog nu! :) man ska känna att man lever :) Men om det snart kunde dyka upp lite sommar så kan man ju snart börja tillbringa lite mer tid ute och fylla dagarna på ett helt annat sätt än vad man gör nu..1 juni?? halllåååå jag börjar lixsom jobba snart det är väl säkert då värmen kommer sätta igång så man misssar massa sol, men då är det ju bara att sukta efter våran resa till Gran canaria inte långt kvar nu:))


Har ju varit och är fortfarande sådant problem med Mikas mage tänker inte sitta här och beskriva bajsproblemet men har ju pratat med bvc flera ggr och i fredags fick jag en tid hos läkaren med tydligen så trodde han att det var någon ospecifierad diarre som tydligen kunde ta 1 år innan det kunde stabliseras igen, skulle ha att göra med när dom börjar äta " riktig mat " men eftersom hon är glad och gå upp vikt så ska det inte vara några problem så förhoppningsvis kan jag lägga ner det projektet nu men tycker det ändå är konstigt att hon ska behöva skita sådär 6 gånger om dagen meen det går väl över inom en framtid.. lär ju inte vara sista gången man inte har en aning var det beror på eller vad man ska göra.. Men hon fortsätter iaf utvecklas för fullt, hon har sina tredje tand på utgång upptäckte jag idag sen förflyttar hon ju sig nu mellan möblerna, klappa händerna och igår när jag kom hem ifrån ullared så skiner hon upp som en sol och börjar peka på mig :))) ja en mamma är verkligen glad för det där lilllaa :) Det kommer ju saker nu lite dag för dag! Hon var ju hos sin gudmor/min moster igår när jag begav mig till ullared för att spendera mina pengar och då hade hon upptäckt vilket skåp hon hade kex i så hon hade suttit och pekat på skåpet och gjort massa ljud ifrån sig :) SÖTLÖKEN Hon kan konsten med att muntra upp sin mamma!  ♥

Ja som sagt var man uppe i ullared igår med vännerna mina och shoppade järnet! att göra av med pengar det har man då verkligen inga svårigheter med.. men fick en hel del sommar kläder inköpta till lille Mikis så nu är hennes garderob påfylld ännu en gång! Var roligt att få en hel dag med tjejerna man hinner ju trots allt inte träffas allt för ofta nu för tiden och nu när man snart börja jobba igen så lär det ju bli ännu mindre så man få passa på när man få hel dag alltid skönt att få prata av sig och skratta av sig med sina kära!

 
Jag med Elenas vackra brillor och sovande Fridhaa det var dom bilderna jag hade från igår:)

njjeee nu ska jag sätta mig vid tv en stund och tänkte fylla i lite i Mikas böcker känns som det är dags nu, hade behövt ta tag i min fotobok också meeeeen blir nog inte daaag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0