jobbba jobbbaa..

jaa nu har man redan jobbat två dagar och ha bara två dagar kvar denna veckan sen är man tredagars ledig, måste ju säga att jag fick en väldigt smidig vecka att börja med och det kan kännas rätt skönt! men känns som man redan kommit in det igen tar inte många dagar innan det kommer kännas som om man aldrig varit borta...det verka som dom har saknat mig iaf och det gör ju saken lite lättare :) Man har ju verkligen haft turen att hamna på ett ställe där det bara finns underbar personal I Love them all :) men det är såå skönt att känna att man faktiskt få ha en dålig dag ibland och att det alltid finns människor där som bryr sig det gör det lättare att bege sig tillbaka efter en tid hemma! Och här hemma rulla allt på som vanligt Johannes och Mika ha nog fått en liten connection, vet inte varför jag oroar mig så när jag vet att han fixar det där galant! meen är väl mamma känslorna som kommer in där och att det inte blir riktigt på mitt sätt men hallå?!? han är ju faktiskt pappa och kan ju faktiskt sköta Mika minst lika bra som jag man får nog bara släppa på kontrollen lite :) Han tycker nog det är skönt att slippa mig som är där bakom hela tiden och säger vad han ska göra, men kunde inte låta bli att blanda vällingen i morse när jag gick och ställa fram gröten m.m .:) men det är väl en liten hjälpande hand iaf lr?:)

Johannes försöker natta Mika där uppe just nu, trodde hon var JÄTTE trött för hon satt occh gäspade för fullt när vi åkte hemifrån Sara och Gustav så tänkte att dåå kommer hon somna på 2 röda men ack så fel man hade nu bråkar hon för fullt antagligen övertrött... Var ute på saltö hos mina små vänner och tog en fika och sedan hade man lite tur med vädret så tog faktiskt en liten promenad ut till dragsö och åt en liten glass i solskenet! Riktigt skönt, det lilla kan verkligen göra mycket.. Sådant kan man verkligen uppleva som livskvalitet, gammal man låter nu men kanske är såå när man börja bli till åren och blivit mamma :)) man kan uppskatta sådana små saker mer och mer!

Rocky fick träffa deras lille söta valp Dexter för första gången idag och det gick ju rätt bra som ni ser :)

hmm vad var det jag skrev häromdagen såå lätt att söva ? ja det stämmer inte ikväll iaf så får gå upp och se om man kan få min lilla prinsessa att sova sin skönhetssömn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0