- Äntligen

Ja idag säger jag Äntligen till mkt! Satt och mailade 16 campingar igår för att kunna hitta någonstans och skicka in packet från Karlskrona:) Kollade mailen det första jag gjorde idag på morgonen occh där hade det dykt upp några svar, men allt ska ju inte vara så lätt! Det ena efter det andra stället hade 25 års gräns eller så var det fullbokat eller så låg det längst ute ppå södra eller norra sidan av Öland och det känns lite överkurs! Men iaf tillslut så dök det upp en camping som passade men då började det krångla med ledigheter för vännerna mina så trodde där för en stund att allting faktiskt skulle skita sig men Helt otroligt så är faktiskt en stuga bokad från den 25/6-27/6 för 10 personer :) KALAS SÄGER JAG BARA! Hur mkt längtar man inte nu! När jag och Nadja sitter i bilen på väg till Öland medans dom andra ha plockat fram solstolarna, dukat fram maten och öppnat ölen till oss när vi kommer fram:) Det blir garanterat en toppen helg!! Lilla Mika vår ska faktiskt få vara hos mor och far den helgen tror hon ha det betydligt bättre där och vi hade ju inte ändå kunnat fira någon riktig midsommar tillsammans eftersom jag jobba till klockan 4 men tror hon kommer ha en jätte fin midsommar ändå! Mormor och morfar blir ju så glada när dom få vara med sitt barnbarn!

Helt otroligt att man kan sitta och fundera på midsommar nu när det fortfarande ligger fullt med snö ute och i helgen verkade det som det skulle komma mer snö?!? När ska det egentligen ta slut och låta oss få vår istället! Vår får mig och tänka på Jeansjackan jag hittade idag, fyy tusan jag ska inte gå i affärer mer nu jag blir ju urfattig! Är ju så mysigt med alla vårkläder och vi ska inte tala om på barnavdelning hade kunnat fylla en hel kundvagn med saker till Mika men nu får jag allt stoppa mig lite till henne, hon har så mycket kläder ! Tänkte jag skulle ta och handla lite sen innan vi åker utomlands för då lär hon ha ökat ytterligare en storlek. Men Mikas Gudmor som var med hon kunde inte hålla fingrarna i styr köpte en jätte fin klänning till Mika och ett par lite liknade fleece byxor som man kan ha över byxorna när det är lite små kallt på vår/sommar kvällarna! Så fina saker var det och passa perfekt till hennes fina vår jacka hon har, väntar bara på den vita stickade vår mössan som snart anländer i posten:)
Tack så mkt Moster för kläderna! Du är toppen!! <3

Men iaf denna jeansjackan jag hittade på Gina, var precis en sådan som jag skulle ha beställt från HM men då var den slut men på Gina hade dom 1 kvar i min storlek så nu la jag undan den, tänkte jag skulle dra med Johannes i morgon så får jag se vad han tycker, men lär garanterat hamna framme i kassan med denna jacka och tänka vad ska jag nu få bortse från denna månaden... jaa man kan undra hur roligt det kan vara att shopppa?!? Få titta på Lyxfällan i kväll så kan man känna att man ligger lite i lää iaf :)

 <--- Fast är inte riktigt den! Den jag vill ha är en kortare modell!


Jahaaa och till det andra äntligen :) om Ca 2 timmar har jag min andra hälft hemma igen! Så skönt! Få man någon som värmer den vänstra sidan av sängen igen:) Ha sövt min lille snäcka så nu tänkte jag lägga mig i soffan och låta den goda kebabpizzan som jag åt innan sjunka in :)

Kommentarer
Postat av: Thess

Vilken superfin blogg du fått gumman. Hoppas allt är bra med er, saknar dig! puss&kram Thess

2010-03-11 @ 20:33:22
Postat av: Sandraaa

Saknar dig med vännen!! hade varit roligt med en fika lr något någon dag?.. Pusss

2010-03-12 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0