- Baksida

Ja det är inte alltid lätt är verkligen grymt imponerad av människor som lever själva med sina barn, dom måste verkligen ha ett otroligt tålamod eller gäller det att man behåller lugnet så mkt som det går! Jag kan tycka att jag är bra på det för det mesta iaf och tycker att ensam tiden faktiskt gått bra men igår så rann mitt tålamod ut, Mika ha sovit så bra den senaste tiden och inte varit några STÖRRE problem att lägga henne men självklart igår så skulle hon bråka med mig tog nog säkert 3 timmar innan hon somnade!! Sitter man där med en skrikande unge i famnen och känner sig som världens mest ensamma människa!! PatetiskT??  Det är bara så jobbiggt när man hamnar i dom situationerna och man har ingen som bara kan ta henne i 5 minuter så man får återhämta krafterna för en liten stund utan det är bara ta några djupa andetag och börja om från början igen och bara försöka vara lugna jag! Det tar ju längre tid för henne att somna också när jag börjar stressa upp mig men gick bra tillslut iaf!




Måndag- Skitdåligt väder OF COURSE så vad man ska göra idag vet jag inte riktigt ska iaf åka och handla lite mat, ekade när jag öppnade kylskåpet i morse, så det är mitt uppdrag för dagen!. Har lyckats hinna bada Mika idag så nu är hon ren, efter gröten på morgonen så skulle det egentligen behövas ett bad dagligen! På något vis lyckas hon ju får gröten i öronen,håret och näsan o.sv.:) Ska se om jag kan få den lille att sova lite middag snart så jag också kan ta mig en dusch..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0