- Bättre tider

Känner mig nog lite gladare idag förhoppningsvis har allting löst sig nu men man vågar inte hoppas för mkt det har man ju verkligen lärt sig.. Man man få försöka hålla god min och inte bara gee upp, problemen löser sig ju inte precis av sig själv.. Nu kan jag iaf vara hemma och det känns väldigt skönt, känns som man har farit runt överallt och de är man lite smått trött på, det är ju trots allt borta bra men hemma bäst! På tal om hemma så har jag ju fått mina väggtext nu " Home Sweet Home" just nu har det verkligen inte varit så men jag hoppas på bättre tider! Man vill ju kunna känna att man trivs i sitt hem och inte behöva ha ångest för att något ska hända hela tiden.. Sara och Madde ska komma på en liten fika om en stund så tänkte försöka få Sara att hjälpa mig att sätta upp väggtexterna, blir säkert snett om jag gör det själv:).. Få sätta ut lite bilder på resultatet sen!

Har faktiskt varit ute och gått en liten runda idag, är ju lite tråkigt att gå här bara eftersom det inte finns några direkta runda så man få typ gå en bit sen vända igen inte särskilt roande man var iaf skönt att komma ut en stund i solen! Har t.om. varit så nyttiga att jag ha gjort lite bacon-sallad idag fast vet inte hur nyttig den var egentligen slank ju ner några ost bitar:) Gott var det iaf! Så svårt att komma på saker att laga till sig själv är ju inte särskilt kul, men äta bör man annars dör man:) Är ju lätt att man hoppar över några mål ibland bara för att man inte känner någon större lust till att äta själv, men gjorde en stor skål med sallad så har till i morgon med:) Nu sitter ju iaf Mika vid bordet också så helt själv äter man ju inte, hon äter ju mer än gärna den lille.. Inatt var hon inte särskilt rolig att tass med, vet inte riktigt vad det var med henne, hon vaknade först vid 2 och ville ha flaska och sen vaknade hon en gång till vid 5, tog en evighet innan jag fick henne att somna igen och sen sov hon typ bara en timme sen tyckte hon det var dags att gå upp! Hoppas det bara var en engångsföretelse, tror man ha blivit bekväm nu när hon ha sovit hela nätterna ett bra tag, så var rätt borta när man var uppe mitt i natten och rumlade.. Hade ju varit lite tråkigt om hon hade börjat komma in en massa andra rutiner nu när man efter lång tid kämpandes fått henne att somna lite tidigare, men får väl se vad som händer i natt.

 sallad a´la Sandra

 
Låt mig prensentera min katt Leo som tar hand om djuren här hemma han tvättar och håller rent dom allihopa med lite tvång :)



Avslutningsvis en bild på min Sockersöta Mika!

 


Kommentarer
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

SV: [email protected]

2010-03-07 @ 16:43:28
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0