- Bullmamma

Uscch för tusan vad trött jag är i kväll, känns som mitt huvud inte alls hänger med samtidigt som det sticker något hemskt i ögonen.. Funderade starkt på att krypa ner i sängen jag med innan när jag nattade Mika men då har jag nog en här hemma som hade blivit lite smått besviken så får väl försöka hålla mig vaken en liten stund till iaf.. Vet inte vad jag ha gjort idag som totalt sugit all Energi ur mig men något är det iaf.. Fast förutom alla "vardagliga" saker så har jag nog varit i full gång idag för vi var ju först iväg idag på förmiddagen och gick en runda och gjorde lite ärenden sen hade jag ju bestämt mig för att göra lite bullar någon dag och den dagen fick bli idag. Så samtidigt som man står där med bulldegen, så förbreder man maten samtidigt som Mika springer runt i gåstolen kring benen på en :) Ibland undrar man hur många bollar man egentligen kan ha i luften.. Det är då man känner sig som en riktig bullmamma:) Ja man fick lite påfyllt i frysen nu, var lite tomt på bullar.
Så nu är ni välkomna på fika vänner!


FÖRE


EFTER


Ska hem till Fridha i morgon och testa på Zumba, ska bli väldigt intressant och se hur detta ska gå:) Får se om det är något som man tyccker är intressant då kanske man ha hittat något som kan hjälpa mig bort med mitt hull! Fast då gäller det nog att kunna hålla sig borta från det som är på bilden ovan, tvivlar starkt på att det skulle gå att "dansa" bort massa kilon och samtidigt kunna äta vad man vill , fast hade passat mig:) Neee får bli ett kort inlägg idag kan ju knappt åtskilja bokstäverna och huvudet bara slår! Ussccchh

 Busungen i farten!

 
Såå bedårande........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0