-Godkväll

Ja nu har jag precis fått min lilla Prinsessa att sova, gick lätt och smidigt idag också få hoppas det håller i sig ett tag. Hon har sovit hela nätterna nu iaf så som tur väl var det nog en engångsföretelse. Visst hon vaknar ibland om natten och ha tappat nappen men det kan man ju faktiskt leva med! Jahaa nu har denna dagen också gått 10 mars i morgon betyder alltså att det är 11 mars i övermorgon och kan ni gissa vem som kommer hem då? Äntligen få man lite sällskap igen såå skönt ska det bli! Allt är ju trots allt roligare när man är 2. Ja egentligen är vi ju 3 och jag och Mika är ju faktiskt 2 nu men än så länge kan man ju inte ha en kommunikation med henne och det är ju rätt givet att man vill ha hela sin familj samlad det är ju trots allt det bästa! Men få faktiskt ta och erkänna att jag och Mika faktiskt ha haft det bra dessa 2 veckor ändå, trots allt vissa händelser som man inte kan undvika men dagarna har faktiskt runnit iväg. Har sysselsatt mig och tror det fina vädret som varit nu de senaste dagarna fått mig att känna mig mkt piggare och gladare. Nu kan man ju äntligen vara ute lite utan att komma in och se ut som ett snömonster! Har varit ute och gått långrundor nu 2 dagar i rad Mkt Skönt! Idag var vi ute på Hästö och gick och sen tog vi en kaffe hemma hos Nadja och hon hade ju såklart bakat en SJUKT god kladdkaka så promenaden var förgäveess förutom att man fick komma ut då:).. Diskuterade lite om midsommar, planen är att vi ska hyra en "villavagn"( En stuga på 4 hjul som Nadja säger:)) på öland över midsommarhelgen. Hade varit väldigt roligt om nu denna plan hade blivit genomförd, tänk lite sol,bad,grillning, lite god dricka och det goda sällskapet så vet man att man garanterat få en trevlig helg! Det är ju inte ofta man få ihop hela gänget så hade ju verkligen varit toppen! Hoppas Hoppas

  

Var förra midsommar då var vi här hemma allihopa, då var man tjocker! Då hade man inte en aning om att det låg en liten Mika där inne i magen!

Ja detta året ser livet betydligt annorlunda ut.. Vid midsommar detta året har man en Mini här hemma som kryper runt för fullt och kanske även försöker gå lite, ska verkligen bli en underbar sommar så mkt man kan göra!! Kommer säkert bli hon som säger sen " ne mamma nu kan vi väl ändå var lite hemma" :) heheh.. Har ju 1000 saker jag vill göra med min lille sötnos! Nu har man ju anledningar att göra allt det där "barnsliga" som man inte kan göra om man inte ha barn med sig:).. Me like Me like Neheee nu blir det lite tv för min del och sen blir det nog tidig säng som vanligt man blir lite trött när man ha börjat stiga upp vid 7 varje morgon fast stiger upp direkt vid 7 gör vi ju inte precis. Brukar lyfta över henne till min säng sen ligger vi och myser en stund till " The Voice " sen kan man stiga upp:)..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0