- jävla hus!!

Blir så förbannad assså!! Jag fattar inte varför det ska dyka upp fel och fel hela tiden!! Ska man aldrig få vara glad?? Neee jag orka inte ens skriva om det!! Det tar bara så på mina krafter så det är helt sjukt.. Så jobbigt är det också att man inte ha någon att dela det med just nu men det är ju som vanligt USchhh säger jag bara! Är så glad att jag ha min lilla solstråle som piggar upp mig och ger mig ny ENERGI att klara mig igenom vardagen, fast ikväll var tösen inte alls på humör antar att hon kände min frustration och att jag var så stressad inombords, så tog nog 1 timme innan hon kom till ro. Hon ligger ju inte precis stilla i sängen, varenda gång man titta på henne så ligger hon på alla möjliga håll och kanter. Igår kväll när vi var hemma hos Sara så låg hon på golvet och kravlade för fullt försökte lyfta på rumpan hela tiden och kämpade för att åla sig fram och det gick faktiskt framåt :). Så är väl en tidsfråga till hon kommer krypandes här på golvet! Fullt med olika framsteg bara på dessa veckorna!

Ikväll tillbringar man kvällen med melodifestivalen som säkert fler människor gör! Vet inte om andra chansen är så späännande men är ju iaf tidsfördriv. Fy vad negativ jag låter men är ju inte precis på humör idag. Kanske inte är rätt dag för att skriva blogg! Läst aftonbladet idag? Blev så irriterad när jag gick in innan på aftonbladet för att läsa kommentarena folk har skrivit, skulle nog inte gjort det en dag som denna. Snacka om att det är människor utan hjärna som sitter och kommentera, dom har ju inte en aning om någonting!! Hur kan folk tycka att det är okej att ligga med sin syster eller bror?? När pappor har sex med sin dotter t.ex. så blir det värsta uppståendelsen kan faktiskt inte tycka det är någon större skillnad?!? Släkt är släkt! Ändå om detta var frivilligt så är det ju rent av sinnesjukt!! Kan man inte hitta någon annan att ha sex med förutom sin syster eller bror så måste man har lite problem.. USCH säger jag bara!!

 Tur att du är så stark vännen är grymt imponerad av dig, du vet ju att vi finns här och ta hand om dig och hjälper dig med vad som helst!! ♥

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6730054.ab

neeemeeen nu gick spelmännen vidare?!? vad är detta?? hur röstar svenska folket egentligen?
Hahahah det är nästan så att jag skratta åt mig själv så dryg och tråkig attityd jag har!! Kanske snart är dags för mig att krypa till kojs och se ifall jag vaknar upp lite gladare.........

Var ju på babysimmet igår, hon tycker verkligen det är så roligt! Så fort hon kommer i vattnet så börjar hon plaska med händerna :) Märks faktiskt skillnad mot första gången hon var där. Tror absolut det är nyttigt för vattenvanan sen i framtiden och just nu är hon ju absolut inte rädd för vatten iaf:) Nästa gång ska vi "dyka" med dom, känns lite läskigt men det går nog jätte bra. Hon är ju så duktig!

   

Nee nu ska jag dricka massa läsk och stoppa i mig en massa chips och inte alls tänka på mina kärleksfamntag!!

 

Tack för igår Sara, så underbart att man har sådana vänner som ställer upp mer än vad dom behöver! Love you!


Kommentarer
Postat av: Saris

love you too guuummaaaaan!

2010-03-07 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0