- meeeeen

Tror jag var glad i cirka 10 minuter sen ringer Sara och säger att hon från campingen har mailat om stugan och då var minium åldern 25 på campingen.... Man kan ju undra när man kan räknas som vuxen? Men får väl försöka leta vidare och se ifall det finns något annat ställe som är ledigt och där man kan ta med sig hundar.. Blir inte alltid som man tänkt sig SOM Sagt! Tycker jag ha sprungit runt här hemma för fullt idag gjort allt det där vardagliga, tycker jag gör det varenda dag hur stökigt kan det egentligen bli med 2 personer här hemma. Kan kanske möjligtvis vara jag också som är lite pet-noga men vill gärna ha rent omkring mig samtidigt som tvättkorgen ska vara tom och då har man lite att göra! Har ju för den delen packat lite också varenda gång man ska åka upp till Kalmar så ser det ut som man ska vara borta flera månader, konstigt att den där lilla människan kan ha så mkt tillbehöR:) Hon ska ju sova borta för 1 gången på fredag, jag och Johannes ska få lite tid för varenda så bokade biljetter till filmen Farsan sen ska vi väl bara äta lite gott sen lär man väl somna i varsin sida av soffan! :)


Sen är det kalas på lördag såå ja denna helgen lär nog försvinna rätt snabbt den också! Det är iaf skönt att man vet att denna helgen få man tillbringa med HELA familjen!

Skulle se Mika nu hon ålar sig över hela golvet, Johannes kommer nog bli väldigt förvånad när han ser detta lite pyre som faktiskt nu tar sig framåt med storsteg:) Snart dags att börja plocka under massa saker har jag då lagt märke till:) Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0