- morgonmys

Ja här sitter jag och dricker kaffe och äter mina goda kanelbullar med älsklingen, riktigt mysigt faktiskt! Skönt att man bara kan ha en slappdag idag när man fick det mesta gjort igår! Har faktiskt haft en liten "ta hand om mig" själv morgon skrubbade hela kroppen, gjorde ansiktsmask och målade naglar o.sv. riktigt skönt! Så nu är borde hemmet och jag ren:) Tog Mika i farten också när jag ändå höll på så hon fick sina naglar klippta och ett litet dopp också så även hon doftar ljuvligt hon också! ♥ Det roliga var att jag höll på att skrämma halvt i hjäl henne när jag skulle lägga henne och sova middag var ju lite mörkt i sovrummet samtidigt som jag hade ansiktsmask, så hennes läpp började darra för fullt och sedan brast hon ut i storgråta, hon trodde ju säkert att den där dumma tanten med masken tagit hennes mamma:D.. Så pappsen fick ta över istället medans jag fick gå och gömma mig :D Stackars liten! Kanske inte så klokt av mig men nu vet jag ju det till en annan gång:)


Här är bilder från när hon badade när hon var en liten liten knodd!
Då låg hon iaf stilla nu sitter hon ju upp och leker med sina ankor och plaskar för fulla muggar!



Klockan är ju inte ens tolv än, ändå har man hunnit en del men beror väl på tiderna man nu för tiden stiger upp. Hade någon sagt det till mig för ett par år sedan att man skulle vara uppe klockan 7 och rumla och faktiskt känna sig rätt pigg så hade man ju bara skrattat och skakat på huvudet! Men visst man känner ju sig som en riktig gamling när man börjar känna tröttheten komma redan vid 9 på kväällen, men det är väl mammalivet:D

Tänkte bege mig till Sara om en stund och där blir det väl ännu mer fika sååå nee ingen kalorisnål dag detta heller.. Helena skulle också komma sen efter jobbet, så roligt och se henne växa för var gång man ser henne, man kan ju undra vad det är för litet liv som döljer sig där inne.. Hon har ju snart gått mer än halva tiden eller hon har nog gjort det, hinner ju inte med alls! När man själv gick med magen i vädret så kändes det ju som evighet men nu hinner jag knappt få reda på att vänner är gravida förrän dom små liven tittar ut:)



Heej Heej på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0