- Otäckt!!

Ensam kvällen igår var mycket trevlig blev ju bion som var mycket väl godkänd, var verkligen vår humor men man kan ju inte få sådana rediga skrattanfaller hemma som man får hemma i sin egen soffa men många goaa skratt blev det iaf :).. Vi hade ju inte hunnit äta något innan så tror vi hann stoppa i oss allt godis innan filmen ens hade börjat men så är det! Vi är helt enkelt 2 riktiga gottteee grisar! Blev en sen middag sen när vi kom hem istället men då var man inte särskilt hungrig, istället jättte trötta! Tror vi gick och la oss redan vid tio och somnade snabbt efteråt! Det är såå det är att vara barnledig.. Man börjar känna sig riktigt gammal :) Man får ta tillfälle i akt att sova när inte Mika är hemma:)! Var iaf skönt att få en liten stund för oss själva var inte precis igår man fick det fast i morse när jag vaknade saknade jag Mika så jag höll på att döö! Så gjorde ordning mig snabbt som tusan sen satt jag och tjatade på Johannes att vi skulle åka till Kalmar igen så jag kunde få krama min dotter! Så fjantig man är men man är ju bunden vid det där lilla livet... ♥ 

Var ju kalas för min morbror idag som fyllde 40, han har ju precis varit i Thailand såå var ju brun som attan det får en att längta ännu mer efter SOLEN!! Hoppas det verkligen kommer snart! Så jag kan få använda min nyinköpta jeansjacka hihihi ja jag köpte den! Eller jaa rättasagt Johannes köpte den tilll mig, verkligen snäll "Karl" man har!! Höll på att få panik idag på kalaset, tror verkligen mitt hjärta höll på att hoppa ur mig!! När vi satt och åt så satt Mika och grejade med pappersduken men jag tänkte inte så jätte mkt på det men sen vände jag mig åt ett annat håll i 2 sec och när jag tittade på henne igen så satt hon och klöktes och hostade för fullt och ordet PANIK blev verklighet!! Jag stack direkt ner fingrarna i Mikas hals och kände en stor klump med papper i hennes hals, drog henne snabbt upp ur stolen och la henne på rygg och försökte dra ut det med fingrarna och hon bara hostade och försökte skrika. Snacka om att jag hann tänka tusentals tankar genom huvudet som inte var av denna värld!! Efter en liten stund som då kändes som en evighet så tog Johannes henne och tryckte ner sina fingrar och hon började kräkas, jag hann inte riktigt se vad det var som kom upp men hon började iaf skrika och då kom en lättnad genom min kropp!! Kom samtidigt upp lite blod eftersom jag troligen rivit henne i halsen med mina naglar uscccchh var verkligen hemskt!! Då kände man sig som världens sämsta mamma att ja vänt mig om den där lilla stunden kunde ju slutat fruktansvärt illa, men efter en liten stunds tröstande så var hon sig själv igen och skrattade för fullt! Det kan gå så otroligt snabbt, gäller att inte släppa ögonen ifrån dom ens en sec, jag ha sådana skuldkänslor men nu är hon ju som vanligt så blev ett lyckligt slut!

23.24 står klockan på nu börjar bli dags för sängläge inom kort.. Har ju som många andra tittat på melodifestivalen och var faktiskt en bra vinnarlåt! Men hade faktiskt hoppats lite på Salem Al Fakir också, frågan är om Anna håller måttet i Eurovision men det är ju upp till bevis..
Sitter lite på nålar i kväll också, Ida skickade i morse till mig och sa att hennes vatten hade gått och så pratade jag med Anita innan och då hade hon åkte in klockan 12 idag så förhoppningsvis har hon snart en liten bebis! Man undrar ju verkligen hur det går, så fort mobilen plingar så hoppas man ju på att smset är från henne:) Får väl se i morgon bitti när jag vaknar ifall man fått ett litet sms om en liten nykkomling:) MYS!!!
Nattttiiii Natttiiiii


 
 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0