- upp och nedvänt

Jag förstår inte varför mitt liv ska vara så svårt och komplicerat hela tiden, just nu känner jag mig allmänt nedstämd konstant hela tiden och det påverkar ju alla i min omgivning tråkigt nog!! Tycker det var extremt länge sen jag fick känna att allt bara flöt på och man inte behövde oroa sig för något och bara leva i nuet. Nu vågar jag knappt tänka på morgondagen för har inte en aning vad som kan hända? Det var inte meningen ju att min mamma ledighet skulle bli på detta viset, jag har börjat bli så fruktansvärt trött så det är helt sjukt, och det beror inte på Mika för hon är så otroligt snäll OKej hon kan gnälla lite påå kvällen innan hon somnar men vilket barn gör inte det? För sedan sover hon ju hela natten så det kan inte klagas på! På dagarna är hon ju Sällan ledsen utan bara ett leende på läpparna hela tiden! ♥ Njee jag vet inte vad min trötthet beror på ? Men det är lite jobbigt just nu! Ja livet kan ju inte alltid vara en dans på rosor men snart vänder det väl lr??

Var ju på babysim i fredags var ju inte där förra gången igen, och det var precis som Mika hade längtat efter att få bada för hon blev helt tokig när hon kom i vattnet började plaska och skratta för fullt:) Sen fick hon "dyka" för 1 gången och självklart klarade hon det galant MAMMA SKRYTER :) Funderade först på att inte fortsätta med babysim 2 men jag kan faktiskt inte låta bli hon tycker ju det är super kul sen väldigt trevliga människor där så får bli en omgång till:) Sedan tar man ju undervattensfoto också och det är ju med ett litet Plus i kanten:) Roligt att ha det sen i barnrummet i en förstoring!

Ja nu har denna helgen också gått fast jag tycker man knappt håller reda på dagarna, men snart är det dags att börja arbeta igen så då gäller det att få in lite rutin i vardagen... Fast blir ju en liten lättstart eftersom jag bara ska arbeta 6 veckor sen har man semester att ta ut så blir ledig 6 veckor igen, så blir nog inte en alltför jobbig sommar :) Tänkte gå in och jobba några dagar nu innan man börjar så man kommer in i arbetet igen fast lär väl bara ta några dagar sen är man väl tillbax i det som vanligt.. Ussch sitter här framför tvn och hoppas att man får åka hem idag, pojkarna är i huset och greja med brunnen för att se om man kan få i gång vattnet, förstår inte varför allt ska gå sönder hela tiden?!? Givet så gick ju tvättmaskinen sönder i veckan också så nu kan vi inte tvätta heller så fick dra med mig en stor svart soppsäck med kläder till mamma och tvätta upp allt! Otursdrabbad? Ja här har ni mig!!

Mamma tog precis ut Mika på en promenad för att jag skulle få vila lite men jag kan verkligen inte somna Har på tok för mkt i huvudet just nu känner jag.. Så hamnade här i stället kan vara skönt att skriva av sig lite ibland ändå om man inte vill skriva PRECIS allt här men man får skriva lite i gåtor istället jag själv förstår ju iaf vad jag menar :)... 



 

Kommentarer
Postat av: Fia

men mitt hjärta.. ja det låter ju inte som att du har världensbästa vecka.. :(

saknar dej!

Ringer dej någon dag i veckan.. puss

2010-03-22 @ 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0