- Vårkänslor

Ja det har jag riktigt ordentligt idag, nästan pirrar i kroppen så glad är jag över lite värme och sol.. Det är verkligen någon speciell känsla när våren och sommaren börjar närma sig! Fast känner mig ändå glad och stark idag överlag har det börjat vända nu? Väldigt skönt om det är så! Slippa känna att allt är så tungt och ensamt hela tiden, neee nu ska jag lägga allt bakom mig som har hänt och låta alla trevliga saker som är på väg nu i framtiden komma!! Längtar så efter att få tända grillen så underbart är det! Plus att få tillbringa mer tid ute än vad man gör innee ja nu längtar man verkligen kan inte sluta tänka på allt härligt med värmen!! Har faktiskt försökt ta ut Mika så mkt som möjligt idag tog en långrunda i dag på förmiddagen innan vi åkte in till jobbet och hälsade på, sen när vi kom hem tog jag en snabb städning. Det är ju så ljust lite längre på kvällen nu ju så tog faktiskt Mika i bärselen innan och gick ner till ån med Rocky också då självklart!! MYSSTATUS! Solen lös ju på för fullt där nere så var riktigt skönt så där stod vi och mös en stund:)



Snart är det lite sovdags för den lille här hemma i familjen, sen tänkte jag bara sätta mig framför soffan och inte göra någonting känns väldigt frestande faktiskt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0