-Ja här är jag igen

Är verkligen fullt upp hela tiden, jag hinner knappt få ordning på allt innan det händer saker igen. Detta året har inte börjat bra, jag hoppas verkligen det vänder snart för hur många ggr ska man orka resa sig på benen igen. Men det är bara att ta tjuren i hornen och börja om på ny kula igen, kan inte bara gräva ner mig det blir jag ju inte precis lyckligare av! Antar att saker bara händer ibland bara för att det ska! Det är bara att förstå att jag inte klara ut att ha allt detta som är runt omkring mig, det är helt enkelt för mkt med ett hus, ändå om det bara handlar om 2 veckor jag är själv så händer det ju alltid något under den perioden! Kändes så bra när vi tog beslutet att flytta till huset men har nog aldrig haft så mycket otur sen vi flyttade så som det känns nu blir det nog att flytta till våren! Det känns väldigt tråkigt men vill inte behöva känna alla dessa MÅSTEN hela tiden jag hinner ju knappt med att tänka, jag missar ju och glömmer saker hela tiden bara för det är så mkt och jag orka inte ha det så längre mina krafter börja verkligen försvinna känner hur mitt tålamod tryter.Vill vara som jag var innan, kunna känna mig lugn och ha lite kontroll på livet. Helst för Mikas Skull!

Från det ena till det andra min lille Ängel bara växer och växer hon är ju 6 månader nu det är otroligt! Nu händer det ju verkligen saker hela tiden också, bara på denna veckan har hon lärt sig att "Nästan" Sitta själv, ställt sig i krypläge, vinkat och fått upp sina 2 små tänder.:).. Så nu är det bara en tidsfråga tills hon börjar riva ner allt man har där hemma. Dags att sätta mammas tålamod på prov:D Har faktiskt mitt i all röra börjat fixa och trixa med alla kort jag framkallat, tog ju svart vita på hennes fötter,händer m.m och skulle sätta in en fin ram jag köpte på ikea men självklart så tog jag sönder glaset så det blev ingenting med det. Så får köpa mig en ny ram men inhandlade mig iaf ett fotoalbum där jag ha klistrat in lite bilder och skriver det som en berättelse :) Allt som jag har kan ju faktiskt kännas som en Saga ibland, är ju så fruktansvärt lyckligt lottad som har en sådan fin familj, det får man tänka om och om och om igen när man känner att allt bara är besvärligt.

Jag tänkte man skulle ta sig ut idag solen lyser ju för fullt fast när jag gick ut på balkongen tyckte jag allt det kändes som en storm där ute, men hade behövt lite frisk luft och även för att få väck denna grav. mage som bestämt sig för att stanna kvar! Förstår inte det jag som verkligen tänker på vad jag stoppar i mig hahahah Eller inte tror mitt hälsosamma liv slutade direkt när Mika kom ut :) Vet inte hur många ggr jag tänkt att jag ska börja röra på mig men kommer verkligen inte längre än så, dessa kärleksfamntag hade varit trevligt att ha bort till sommarsäsongen BEACH 2010 som dom precis sa på radion :D

2 veckor av sommaren ska ju tillbringas på Gran Canaria :) Få ta mer om det en annan dag!

  

 

 

Var när vi var på äventyrsbadet med kusinerna, Mika var lite trött efter dagen som syns på sista bilden:D! 

  
 
Hade en liten utkväll med Anita förra helgen, Var väldans trevligt :D Kändes som på högstadiet för en liten stund :).. Mångaa gooa skratt den kvällen!

 
Hade velat ändra bakgrundsfärg på bloggen är det någon som vet hur man gör? Undrar otekniska Sandra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0