- Var inte igår!

ja här är mamma Sandra igen kan förhoppningsvis hoppas på lite bättre uppdatering nu för tiden! Har varit i en sjukperiod nu så har helt enkelt varit en sinnessjukt trött mamma så har helt enkelt inte orkat göra annat än det som behövs men nu är iaf jag piggare medans Mika fortfarande har en väldigt konstig mage! Vet verkligen inte vad det är har försökt med allt som kan tänkas stoppa upp magen och känns som jag ha ringt BVC tusen ggr men hon säger att det troligen är en förkylning i magen, men hur länge kan det egentligen hålla på? Neee Oroliga mamman ska ringa imorgon igen såå det blir någon ordning på det häär någon gång! Vet inte om det är det hon är lite gnällig och orolig för eller om det är fler tandisar på gång för hon sover oroligt om nätterna plus att hon är så gnällig till och från och det är inte vanligt för att vara min Mika! Kryper runt här hemma och drar mig i byxorna för att jag ska lyfta upp henne i famnen, har nog blivit en lite gosegris nu sen hon var sjuk då blev det ju lite famnsittande, dom vänjer sig snabbt dom små liven :)

Måstee säga att hon lär sig massa saker nu bara på ett dagar, framförallt attt hon tar sig fram snabbt som tusan och river samtidigt ner allt i sin väg så här springs det framåt tillbaka hela dagarna :) Hon är ju såå söt när hon märker att det är på något speciellt ställe hon inte få vara dåå ökas krypväxeln samtidigt som hon gapskrattar när jag jagar henne, då kan ja inte låtaa bli att bara skratta med henne:))) Hon lärde sig klappa händer bara nu i helgen så nu gör hon det hela tiden både när hon är glad och ledsen, måste vara roligt att lära sig nyaa saker:) ♥

Justt nu ser det ut som en cirkus här hemma, fick konstigt nog lite extra energi innan så drog fram lite gamla babykläder och lite olika babysaker tänkte om jag kunde rensa ut lite här hemma samtidigt som man kanske tjäna en liten hacka! Johannes tycker det är dumt av mig att göra av med barnsakerna, man kan ju undra vad han har för baktankar egentligen?!?!  Isf är det hans tur att vara gravid nästa gång :) Neee skämt och sido mitt mål är ju faktiskt att försöka utbilda mig först, vissa skaffa barn efter dom har utbildat sig medans en annan gör det lite bakvänt men varför inte? tror nog jag ska kunna klara ut det också! Jag känner faktiskt mig riktigt sugen på att börja läsa snart, vill komma någonstans! man blir ju trots allt inte yngree, ibland känns det som 30 års krisen smyger sig på mig i för tid. Det är nog bara som jag är till person vill att det ska hända saker hela tiden, men har ju velat göra det sååå länge men det är också något som är typsikt mig kan inte riktigt får tummen ur röven ibland! :) men kanske kanske kanske snart!!

Ett tydligt bevis att allt tar extremt lång tid för mig är att jag köpte batteri till min kamera IGÅR!!! Har ju bara gått några veckor sen jag sa att jag skulle göra det men igår sååå har ju missat en massa tillfälle för fotografering nu men får väl ta igen det dom kommande dagarna så då blir det lite fotouppdatering på alla små grejer hon har för sig nu mitt lilla hjärta!! Tänke om jag skulle ta tag i röran som är här runt mig nu när Mika ändå somnade så tidigt få ser hur långt jag kommer innan ögonen ramlar ner till knänaa :))


En liten bild på min sockersöta tjej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0